vineri, 26 octombrie 2012

Salată de castraveți antimahmureală

Salata de curcan cu castraveți murați
Salata de castraveți antimahmureală

Mi-a rămas pieptul din curcanul gătit zilele trecute și, cum nu mi se mai părea atât de apetisant după două zile petrecute la frigider, m-am gândit să-l transform în altceva. Fiind una din acele rare dimineți în care îmi era dor de o murătură ca de mama (li se întâmplă chiar și celor mai cumpătați, câteodată), m-am hotărât să combin restul de curcan cu o gașcă de castraveciori murați și un sos, ca să-i mănânc la scârbici.
Ingrediente:
  • 1 kg de carne de pasăre fiartă sau gătită la cuptor (pui, curcan, gâscan, fazan, prepeliță, struț, archaeopteryx sau ce mai gătești tu)
  • 10 castraveciori medii, murați în saramură (eu am folosit aproape tot borcanul, că simțeam nevoia)
  • 4 ouă de găină sau 16 ouă de prepeliță
  • 6 linguri de muștar
  • 4 linguri de ulei
  • 1 lingură de piper negru măcinat
Cum o facem:
  • tăiem repede, repede carnea și castraveciorii cubulețe, mai mari sau mai mici, să nu întârziem la scârbici

Salata antimahmureală cu castraveti si curcan
Tăiem castraveții
Salata cu castraveti murati antimahmureala
Tăiem carnea cubulețe
  • dăm prin blender ouăle, muștarul și uleiul
  • amestecăm sosul cu carnea, castraveții și piperul, apoi presărăm la mișto puțin pătrunjel proaspăt tocat deasupra

Salata curcanului mahmur cu castraveti murati
Amestecăm ingredientele antimahmureală
Poftă bună!

P.S. Unul din efectele asociate în mod frecvent mahmurelii este bosumflarea consoartei de acasă. Pentru a dezamorsa măcar parțial această stare de tensiune latentă, comandă mai jos niște floricele, încă de la scârbici, astfel încât să ajungă acasă înaintea ta. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu